clipboard deamon'y...

booster b005t3r w tlen.pl
Śro, 8 Cze 2005, 18:14:32 CDT

es_uomikim wrote:
> Gnome zaczęło mnie juz trochę irytować/nudzić i przerzuciłem się na
> Fluxboxa.  Właśnie zainstalowałem Wmcliphist i mam z nim podobne
> problemy jak kiedyś pod debianem z Kliperem pod KDE; otóż przykładowo:
> kopjuje sobie costam w terminalu i nie moge tego wkleić już do Firefoxa
> jak chce wyszukać wyraz w googlach itd. dlaczego dane kopiowane w jednym
> programie nie moga być wklejone do innego (np mozilla vs terminal)?

Z tego co pamietam, to i ja mialem podobny problem, ale zniknal jakis,
nie wiem dlaczego. Klipera wlasnie zauwazylem, ze mam wylaczonego (tj.
nie ma go w trayu). Glupia sprawa, ale moze ktos mi to wyjasnic? :-)

--
"I've got cool waders on my both feet
  I can't jump so high, but I can step into deep shit"

Pozdrawiam
Lukasz Lazarecki

b005t3r w tlen.pl
b005t3r w teges.pl