(brak tematu)

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Pią, 3 Cze 2005, 00:22:36 CDT

Witam.

Wit Wilinski:

-> https://bugzilla.ubuntu.com/
-> https://launchpad.ubuntu.com/malone/

> 1. instalator nie powinien zaznaczac crona, ale
> fcron (ubuntu mialo byc na systemy desktopowe)

fcron jest w universe, z tego co widzę, a z tego co pamiętam,
rolę crona w Ubuntu ma pełnić anacron, jak najbardziej desktopowy.

> 2. fcron powinien miec wpis provides: cron

Zgłoś buga. Skoro to universe, to pewnie do Malone'a.

> 3. cron i atd nie powinny zalezec od mail-transfer-agent, bo na
> dekstopach raczej nie jest potrzebne... mail-transfer-agent mogloby
> byc przeniesione do sugerowanych/rekomendowanych

A MTA przypadkiem nie jest wymagane przez LSB? W systemach uniksowych
MTA pełni wiele wygodnych ról; dyskusja, czy powinien być w base toczyła
się przed wydaniem Hoary'ego, ale najwyraźniej wniosek był taki, że póki
co bez MTA jak bez ręki.

> napisalem co myslalem, to juz moge isc spokojnie spac ;)

Piękny dzionek Bozia dała. Takie przyjeżdżanie do pracy na
7:00 ma swoje zalety, można o 15:00 wyjść z czystym sumieniem.

Pozdrav
-- Shot (muszę to sobie jakoś tłumaczyć, no tak?)
--
         I think a lot of the basis of the open source movement comes
         from procrastinating students.            -- Andrew Tridgell