Pochwała Linuksa.

booster b005t3r w tlen.pl
Śro, 1 Cze 2005, 07:31:26 CDT

> Z tego co wiem, Linux jest duzo bardziej wrazliwy na uszkodzenia
> sprzetu (czy tez overclocking) niz Windows.

Z mojego doswiadczenia wynika cos kompletnie innego. Jesli chodzi akurat
o plyty glowne, to na tanszych (no, w szczegolnosci na mojej) Windows
zwyczajnie nie dziala - problemy z instalacja, jak juz sie zainstaluje,
to wisi co chwila bez powodu, na drozszych jest sporo lepiej. Linux nie
widzi roznicy.
A skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac :)

A co do Twojej plyty - maja Ci ja naprawic czy dac nowa. Bo jest
olbrzymia roznica, jak dostaniesz nowa, to oddawaj koniecznie - bedziesz
mial sprzet na nowej gwarancji i wieksza szanse na kolejna bezplatna
wymiane (a moze i update na nowsza :), gdyby znowu cos sie popsulo. Nie
tylko soft musisz miec za darmo :)

--
"I've got cool waders on my both feet
  I can't jump so high, but I can step into deep shit"

Pozdrawiam
Lukasz Lazarecki

b005t3r w tlen.pl
b005t3r w teges.pl