Tuning pl.ubuntuguide.org

CoSTa/marsmellow costa w people.pl
Czw, 26 Maj 2005, 04:30:26 CDT

Dnia 26-05-2005, czw o godzinie 00:17 +0200, Maciej Chojnacki
napisał(a):

> Czekam na propozycje :)

masz propozycję: :)
http://costa.kofeina.net/index.php?subaction=showfull&id=1117099033&archive=&start_from=&ucat=1&

no byte. nie wsadzę tego wszystkiego w jednego pdf-a. nie ma to
większego sensu. nie chodzi nawet o aktualizacje, które pewnie będą w
takiej sytuacji częste. po prostu nie widzę większego sensu wciskania
wszystkiego do jednego worka. lepiej skupić się na kilku istotnych
kwestiach (np. instalacja i uruchomienie systemu dla tych co to pierwszy
raz), które przy okazji mogą okazać się przydatne. założenie mam proste:
dokument (lub dokumenty jeśli jakieś inne powstaną) powinien być
niewielki objętościowo (chodzi gównie o treść) i szybki w druku (góra
kilkanaście stron). w sumie nie ma po co dublować treści przewodnika w
pdf-ie. ten jest dostępny po zainstalowaniu systemu i połączenia z
internetem :). dlatego na początek proponowałbym małe howto instalacji i
podstawowej konfiguracji właśnie. ot żeby taki łoś jak ja druknął sobie
co trzeba, zassał i zainstalował w instrukcją w ręku system a później
już korzystał do woli według wskazówek przewodnika. tak to widzę. co pan
na to?

--
CoSTa/marsmellow
costa(at)kofeina.net | http://costa.kofeina.net