Problem z od__wie__aniem

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Śro, 25 Maj 2005, 15:40:42 CDT

On 24 May 2005 10:01:44 +0200
"Marcin Gąsiorowski" <marcin.g w epf.pl> wrote:

> Witam
>
> Czy ktoś wie dlaczego hoary nie trzyma ustawień odświeżania monitora po restarcie kompa. Mam LCD i domyślne odświeżanie jest 75 a powinno być 60. Po ustawieniu jest w niby w porządku, w edytorze konfiguracji również jest wartość 60, w gconf w katalogu domowym tak samo i te wartości się nie zminiejają nawet po ponownym uruchomieniu komputera ale mimo to odświeżanie w ustawieniach ekranu mam znowu 75.

Bo komputer uwaza ze tak bedzie najlepiej - pyta monitor o najwyzsza czestotliwosc obslugiwana przez monitor w danym trybie, i ja ustawia. IMHO tak powinno byc. Jesli chcesz miec nizsze odswiezanie (nie wiem dlaczego?) mozesz je ustawic, tworzac sobie Modeline programem gtfcalc.

BTW. co to za kodowanie PLiterek, ze wychodza krzaki zamiast? ;)
--
"Nie lekajmy sie zatem 'wyplynac na glebie' wielkiego oceanu informatyki"
	-- Jan Pawel II