FW: OT Odbitki z fotek

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Pon, 23 Maj 2005, 04:09:22 CDT

Witam.

Piotr J.:

> Nie wiem, czy chodziło Ci o założenie
> nowego wątku, ale na wszelki wypadek...

Chodziło mi o odpisywanie *pod* cytatem, a nie nad.
Czyli redagowanie maili tak, jak zrobiłeś to teraz. :o)

> Jak już drążymy ten temat, to szukając ostatnio najtańszej
> oferty znalazłem format 10-15 za 39 groszy w fotojoker:
> http://fj.fotojoker.pl/

FotoJoker miewa ogólnie opinię marnego, niestety. Fakt, że miewają
kuszące promocje, kiedyś bodajże 10 gr/odbitkę przy zamówieniu
powyżej 100 sztuk, czy coś.

Pozdrav
-- Shot
--
My grandmother started walking five miles a day when she was sixty. She's
ninety-seven now, and we don't know where the hell she is.   -- Ellen DeGeneres