RE: obsługa sprzętu pod Linuksem

Piotr J. jaworek w poczta.onet.pl
Pon, 23 Maj 2005, 02:52:53 CDT

I za to dziękuję, wypróbuję. Gdyby tak jeszcze udało się z drukarką... Na
razie zmusiłem ją do poprawnego drukowania tekstu, instalując stery do
Canona 7000 (a mam model pixma 3000). Niestety obrazki drukuje z błędami. Z
tego co udało mi się zorientowac jest tylko jeden poprawnie działający, za
to płatny sterownik.

jaworek.

-----Original Message-----
From: ubuntu-pl-bounces w lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-pl-bounces w lists.ubuntu.com] On Behalf Of Shot - Piotr
Szotkowski
Sent: Monday, May 23, 2005 9:38 AM
To: ubuntu-pl w lists.ubuntu.com
Subject: Re: obsługa sprzętu pod Linuksem

Witam.

Piotr J.:

> Możliwość "przestawienia aparatu w tryb widzenia go jako USB" jest
> ciekawa. Właściwie to pod XP działa tylko w tym trybie (tzn. system
> widzi go właśnie jako oddzielny dysk). A zakładając, że pod ubuntu też
> tak można, to pewnie trzeba go jakoś zamontować. Mógłbym prosić o
> przykład składni polecenia?

Generalnie po wetknięciu kabelka USB i włączeniu aparatu powinna pokazać się
na pulpicie ikonka prowadząca do zamontowanego w /mount katalogu.

Jeśli powyższe nie zadziała, to wyłącz aparat, odepnij kabel, odpal
`gnome-volume-manager`, podepnij kabel i podłącz aparat. Jeśli to pomoże, to
znaczy, że nie masz g-v-m w sesji - po prostu go dodaj, będzie startował
razem z GNOME i monitorował sobie USB w tle.

Pozdrav
-- Shot
--
          I have yet to see any problem, however complicated, which,
          when you looked at it in the right way, did not become