Lepiej cierpieć straszne nudy...

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Pią, 20 Maj 2005, 17:55:15 CDT

Witam.

Emil Oppeln-Bronikowski:

> Aptitude kiedyś zainstalowałem na Debianie, ale od czasu
> DSelecta dostaje spazmów od ,,nukresowych'' managerów.

I sam fakt, że aptitude ma *dodatkowo* ten interfejs tak Ci przeszkadza,
że nie możesz spokojnie sobie pisywać `aptitude install <pakiet>`? :o)
Przecież aptitude można używać nie oglądając ncurses na oczy...

> Lepije na Piwo, Wino lub Sok. Zależy jaki będzie wcześniejszy
> tydzień. Albo z placu wsiadaj w 15 w kierunku centrum i wpadaj
> do mnie, postrasze Cię fretką. ;-)

Deal. To wstępnie wybieram Wino-lub-Sok. I nie wiem
jeszcze jak dokładnie z terminem, ale coś się wymyśli. :o)

> Ja zasadniczo bardzo mało instaluję rzeczy. Może dlatego
> nie jestem up-to-date w sprawach zarządzania paczkami. ;-)

<szeptem> To co naprawdę, naprawdę jest, excusez-moi, totalnie
zjebane, to że aptitude i synaptic mają osobne bazy z informacjami
co instalowały. Była kiedyś o tym burza na debian-devel, ale wyszło
jak zwykle. </szeptem>

// Mutt Ci kaszani tematy z pliterkami, to dziwne.

Pozdrav
-- Shot
--
     In an experiment to determine the precise amount of beer required to
     enjoy this film, I passed out.    -- Dave O'Brien on _Highlander II_