Gmail dla was :)

Molot molotster w gmail.com
Pią, 20 Maj 2005, 16:30:16 CDT

A więc tak... Mam na zbyciu sporą ilość zaproszeń na gmail'a
(www.gmail.com). Dużo więcej niż zdołam rozdać bezpośrednim znajomym.
A że lubię Ubuntu i społeczność wokół tej dystrybucji...

Podsumowując: jak ktoś chce zaproszenie, to niech się do mnie odezwie :)

PS: Coby nie było - nie próbuję niczego sprzedawać ani nic. Rozdaję
coby się nie marnowało. Kto napisze że chce ten dostanie - i tyle.

PS2: Nie zamulajcie listy, jakby co piszcie prosto do mnie

PS3: Jak na razie "pula" dla Ubuntowców wynosi ok 40 (tyle mi zostało)

--
Advocatus Diaboli - someone should do this job.

some kind of Molot
some kind of monster ;)

jid:molot w mruk.net
alt mailto:molot w mruk.net