Gnu Gadu 2 dla Ubuntu

Maciej Rozmus maciejrozmus w poczta.onet.pl
Czw, 19 Maj 2005, 11:22:51 CDT

Przy okazji, wczesne wersje Gnu Gadu 2.0 były naprawdę "zwisalne" i

> GNU Gadu mialo juz u mnie swoje "do trzech razy sztuka" i za kazdym
> razem bylo tragicznie. Patrzac na liste zmian na stronie mozna odniesc
> wrazenie, ze nad tym komunikatorem caly czas ktos siedzi i cos
> udoskonala, ale gdy uruchomi sie program, to efektow tej pracy za
> cholere nie da sie dostrzec.

 To moje 2 podejście do Gnu Gadu i o ile za pierwszym razem była kaszana
(próbowałem samodzielnie skompilować pod Mandrake Linux) tak teraz
działa mi bez żadnego problemu (korzystam z wersji 2.2.4 - paczki pod
Debiana). Pewnie, że nie jest to kombajn obsługujący kilkanaście różnych
rodzajów komunikatorów ale jeśli ktoś szuka odpowiednika GG pod Linuxa
to IMHO GnuGadu spokojnie się do tego nada.

 Maciek