Gnu Gadu 2 dla Ubuntu

booster b005t3r w tlen.pl
Czw, 19 Maj 2005, 09:58:24 CDT

> Zapraszam do testowania. No i mam nadzieję, że nie odkryłem koła na
> nowo, nie zauważyłem żadnego ruchu związanego z Gnu Gadu na MOTU, ani
> nigdzie _specjalnie_ dla Ubuntu.

No wlasnie nei wiem, ja mialem zainstalowane GNU Gadu2, jak mialem
Ubuntu (mam nawet do dzis :-). Paczki dla Ubuntu to raczej nie byly, ale
dzialaly. Tak w ogole, GNU Gadu 2 to straszna lipa, jak dla mnie
porazkowy komunikator, osobiscie wole Kadu - lepsza funkcjonalnosc i
wspoltworca jest moj magister od sieci :-)

--
"I've got cool waders on my both feet
  I can't jump so high, but I can step into deep shit"

Pozdrawiam
Lukasz Lazarecki

b005t3r w tlen.pl
b005t3r w teges.pl