[Fwd: [Bgul] Stawianie serwera ssh oraz problem z dzwiekiem]

Molot molotster w gmail.com
Śro, 18 Maj 2005, 16:02:45 CDT

1) Jeśli to jest na slack'u, to czemu trafiło na listę Ubuntu?
2) Jaki menadżer okien? KDE ma własny system-nakładkę bawiącą się
takimi sprawami i w teorii pomagający (a w praktyce nieraz z nim
walczyłem), gnome działa bardziej bezpośrednio... itd itp - za mało
informacji by cokolwiek zrobić.

On 5/18/05, booster <b005t3r w tlen.pl> wrote:
> Subject: [Bgul] Stawianie serwera ssh oraz problem z dzwiekiem
> Date: Wed, 18 May 2005 22:23:42 +0200
> From: darkston <xalien w poczta.onet.pl>
> To: bgul w linux.bialystok.pl
>
> Witam
> SO : Slack
> Sound : ALSA
>
>     Moge odpalić tylko jeden program przetwarzający dzwięk. Np odpale
> xmms to już w mplayer nie dziala dzwięk i na odwót. Mam karte dzwiekową
> zaintegrowny na płycie głównej AC97 .
>     W ustawiniach ALSA wykrywa mi sprzet poprawnie
>
> Forwarduje mejla kolegi, moze umiecie mu pomoc. Problem ma nie tylko on,
> [...]

Advocatus Diaboli - someone should do this job.

some kind of Molot
some kind of monster ;)

jid:molot w mruk.net
alt mailto:molot w mruk.net