problem z DRI / i915

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Śro, 18 Maj 2005, 14:49:06 CDT

On Wed, 18 May 2005 19:34:42 +0200
Wit Wilinski <madman w linux.bydg.org> wrote:

> Witam!
> 	Mam dosc powazny problem z DRI na chipsecie i852/855. Wszystko dzialalo poprawnie, ale od ktoregos z upgradeow (SPRAWDZILEM - nie ma zwiazku z kernelem i X.org) system zwisa przy restarcie badz wylaczaniu X-servera. Pojawia sie duzo krzakow, konczy sie to kernel panic'iem.
> Poza tym DRI/openGL dziala poprawnie, jednak te zwisy i tak zmuszaja mnie do wylaczenia DRI do czasu wymyslenia rozwiazania :/

Popsulem pol systemu, a rozwiazanie okazalo sie banalnie proste. Uszkodzony jest modul kernela. Ten dostarczany z jadrem 2.6.11.10 dziala doskonale.
W razie czego NIE POLECAM instalowania modulow kernela ze snapshotow DRI wypuszczonych w kwietniu i nowszych...

--
"Nie lekajmy sie zatem 'wyplynac na glebie' wielkiego oceanu informatyki"
	-- Jan Pawel II