optymalizacja dostepu do plikow/katalogow

Molot molotster w gmail.com
Pon, 16 Maj 2005, 14:44:20 CDT

Pomysł mi się podoba. A teraz przedstawię argumenty przeciw - ot tak,
by nie tylko o słodkościach mówić ]:> Zaznaczam, że imho są to
problemy, które MOGĄ nastąpić. Nie twierdzę że muszą...

1) Spowolnienie wyświetlania zawartości dysków sprzed tego systemu -
jako że system najpierw będzie szukał nieistniejących adnyhc, a potem
i tak wróci do oryginalnej metody
2) Wydłużenie czasu zapisu (choć faktycznie zapisuje się żadziej niż
wyświetla. Nadal niemiłe na partycji wyłącznie z logami)
3) Zmniejszenie dostępnego na dysku miejsca (szczególnie ważne na
dyskach trzymających www/ftp, z których i tak nie wyświetla się gratów
graficznie, a które nie raz są zapchane pod wierzch - vide serwery
if.pw.edu.pl)
4) Uszkodzenie pliku konfiguracji typów może spowodować znaczne
spowolnienie wszystkiego (czyli słabych punktów nigdy za wiele :]
początkujący admini/userzy to kochają)

Więcej w tej chwili do głowy mi nie przychodzi ;-) Powodzenia w pracach.

On 5/16/05, Dominik Trzaskacz <dominik.trzaskacz w gmail.com> wrote:

> Gdzieś czytałem, że najpierw ustala typ plików na podstawie
> rozszerzenia (żeby szybko wylistować pliki), a potem na podstawie
> MIME.
>
> --
> Dominik Trzaskacz
> dominik.trzaskacz w gmail.com

Advocatus Diaboli - someone should do this job.

some kind of Molot
some kind of monster ;)

jid:molot w mruk.net
alt mailto:molot w mruk.net