Krótki raport

Romuald Szcześniak romek w megapolis.pl
Nie, 15 Maj 2005, 15:38:59 CDT

Sun, 15 May 2005 22:18:34 +0200, *Emil Oppeln-Bronikowski* wrote:

>   Możliwe, że nie podessałem wszystkich pakietów. Cóż, po to właśnie ma
> być ten test. :-)

tzn. nie tyle co Ty nie podessałeś (z Ubuntu), co ja dołożyłem u siebie parę
z Debiana, Marillat i zamkniętych - tym niemniej obraz używanego softu,
wskutek tego, nie do końca odpowiada stanowi faktycznemu.

może zamiast "We don't know" puszczać to na drugą listę *spoza Ubuntu* - co
w sumie też by było ciekawe, czego to jeszcze w Ubuntu niektórym brakuje ;)

--
RomekSz ____________________ http://sqadaq.tk/ ________________ ICQ 38248653
Always store beer in a dark place.