dziwna rzecz - net

es_uomikim es_uomikim w op.pl
Sob, 7 Maj 2005, 07:07:27 CDT

Witam,

od moze tygodnie (może dłużej) mam dziwny problem z siecią;
jestem podłączony przez router, wcześniej wszystko było ok, a teraz po
właczeniu komputera i załadowaniu Ubuntu musze jeszcze na moment
odłączyć sieć i podłączyć znowu, żeby komputer mógł w ogóle nawiązać
kontakt z internetem - bez tego ani nie mogę przeglądać stron, odbierać
maili, usenetu, nawet pingów wysyłaś ALE za to moge używać gadu-gadu
przez EKG.....co najmniej dziwny wyjątek : /

ktoś z was ma jakiś pomysł o co moze chodzić?

pozdrawiam serdecznie,