plytki Hoary

Molot molotster w gmail.com
Pią, 29 Kwi 2005, 00:48:42 CDT

Co do pudełek... Pomysł jako pomysł nie jest zły, ale wykonanie byłoby
dość drogie... Zwłaszcza w porównaniu z oryginalnymi pudełkami (które
nota bene były za darmo).

Jeśli już bawić się w polonizację, to oprócz opakowania warto by
zadbać by na polskich płytkach pojawiła się pełen zestaw pakietów
języka polskiego... W tej chwili niestety jest tak, że instalator pyta
się czy dociągnąć je z netu... A przecież np nikt nie ma neostradki
chodzącej już w czasie instalacji...

Myślę że brak tych pakietów może być bardziej zniechęcający niż
anglojęzyczne pudełko.

Żeby nie było - ideę pudełek popieram ;)

Co do zamówień.. Chyba zamówię dla wydziału i zaprzyjaźnionej kafejki.
W sumie poprzednie 20 moje i 100 kolegi rozeszło się po uszelni
zastraszająco szybko, więc tym razem chyba wezmę 50~100... I po prostu
pojawią się w portierni, kafejce, samorządówce itd itp. Dam Wam znać
jak coś wypali. PS: Wydział Fizyki Polibudy Warszawskiej, jeśli
chcecie wiedzieć gdzie to ma być ;]

On 4/29/05, Andrzej K. Appelt <aappelt w neostrada.pl> wrote:

> Miałem zamiar zamówić dla siebie, ale szybciej było sobie ściągnąć iso :-D .
> Masz zamiar na tej imprezie promować Ubuntu? Chyba się wybiorę... :-)
>
> --
> Pozdrawiam
> Andrzej K. Appelt aappelt w neostrada.pl

I like RTFM answers. Just tell me what TFM I should R.

some kind of Molot
some kind of monster ;)

jid:molot w mruk.net
alt mailto:molot w mruk.net