ubuntuguide.pl

Andrzej K. Appelt aappelt w neostrada.pl
Czw, 28 Kwi 2005, 23:39:38 CDT

Wit Wilinski napisał(a):

>Filmy z napisami... Moja pierwsza mysl - MPlayer. Jaka szkoda, ze w ubuntu difoltowo nie ma najwygodniejszego odtwarzacza filmow.
>Ktos powie ze jest niedobry dla end-userow, bo nie ma gui. A ja zainstalowalem go koledze - totalnej lamie ;) Uzywa Linux'a tylko i wylacznie do ogladania filmow, bo nic innego zrobic nie umie. Mplayer ma ta zalete, ze mozna go obslugiwac z pilota (chociaz konfiguracja tegoz wymaga nieco wiedzy technicznej (np. obslugi terminala ;)

Jesteśmy trochę OT :-) .
 Hmm... mam to z córką. Używa linuksa pod warunkiem, że będzie GnuGadu
(Gaima nie chce używać :-D ) no i filmy.
W Ubuntu zainstalowałem totem-xine i po problemie (no prawie ;-) ).
Jeżeli plik z napisami ma identyczną nazwę jak plik z filmem (dvx) to
wszystko się dzieje automagicznie, łącznie z autodetekcją kodowania.
Gorzej jak pliki mają różne nazwy :-( , wtedy zostaje MPlayer.

Andrzej K. Appelt aappelt w neostrada.pl