ubuntuguide.pl

booster b005t3r w tlen.pl
Czw, 28 Kwi 2005, 14:02:00 CDT

> Filmy z napisami... Moja pierwsza mysl - MPlayer. Jaka szkoda, ze w
> ubuntu difoltowo nie ma najwygodniejszego odtwarzacza filmow. Ktos
> powie ze jest niedobry dla end-userow, bo nie ma gui. A ja
> zainstalowalem go koledze - totalnej lamie ;) Uzywa Linux'a tylko i
> wylacznie do ogladania filmow, bo nic innego zrobic nie umie. Mplayer
> ma ta zalete, ze mozna go obslugiwac z pilota (chociaz konfiguracja
> tegoz wymaga nieco wiedzy technicznej (np. obslugi terminala ;)

MPlayer ma przeciez GUI i kilka frontendow:
http://www.mplayerhq.hu/homepage/design7/projects.html#mplayer_frontends
Co prawda praktycznie wszystkie robione przez ludzi bez jakiegokolwiek
poczucia estetyki, ale kilac sie dadza.

Zaciekawila mnie obsluga MPlayera z pilota. O jakim pilocie mowa? Mozesz
napisac cos wiecej na ten temat?

--
"I've got cool waders on my both feet
  I can't jump so high, but I can step into deep shit"

Pozdrawiam
Lukasz Lazarecki

b005t3r w tlen.pl
b005t3r w teges.pl