libtrash (było: Jak odzyskac skasowane pliki?)

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 01:25:17 CDT

Witam.

booster:

> A uzywasz tego, Shot? Mozesz cos wiecej napisac
> co i jak, bo nie chce mi sie po googlach szperac :-)

No więc wychodzi na to, że instalujemy pakiet libtrash i musimy
zrobić tak, żeby system tę bibliotekę, że się tak wyrażę, preloadował.

Drogi są dwie:

albo ogólnosystemowo dopisujemy do /etc/ld.so.preload linijkę
/usr/lib/libtrash/libtrash.so

albo ustawiamy sobie zmienną LD_PRELOAD=/usr/lib/libtrash/libtrash.so

Każda z dróg ma swoje wady i zalety, pierwsza może być groźna dla
systemu, ale wygodniejsza (patrz /usr/share/doc/libtrash/README.gz).
Pozostaje teraz tylko testować i dokonfigurować sobie lokalnie
na podstawie /etc/libtrash.conf. Wygląda na to, że działa.

Pozdrav
-- Shot
--
                    > Do I have too many databases?