Jak odzyskac skasowane pliki?

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Pon, 25 Kwi 2005, 14:46:29 CDT

Witam.

booster:

> A uzywasz tego, Shot? Mozesz cos wiecej napisac
> co i jak, bo nie chce mi sie po googlach szperac :-)

Nie, choć praktyka sugeruje, że zdecydowanie powinienem.

Niestety właśnie wróciłem z otwarcia[1] Creative Commons PL i mam
masę zaległej roboty, więc jak znam życie to skończy się na tym, że
zainstaluję, pobawię się trochę i jeszcze znajdę moment, żeby napisać
na listę co mi z tego wyszło, wrrr. ;o)

[1] http://creativecommons.pl/

Pozdrav
-- Shot
--
 We don't think of ourselves as being perfectionists, really. To us it's more
 about desperately trying to have it sound more or less OK.   -- Donald Fagen