Jak odzyskac skasowane pliki?

booster b005t3r w tlen.pl
Pon, 25 Kwi 2005, 11:41:35 CDT

Witam,

Dzis staralem sie pomoc kumplowi, ale nic z tego nie wyszlo, wiec pytam:
Jak odzyskac skasowane pliki pod linuxem? Na googlach pelno jest tekstow
co wcisnac w mc, zeby pliki sie odzyskaly, ale wszystko dotyczy systemu
plikow, ktorego raczej nikt nie uzywa, mianowicie ext2. Ja mam partycje
ext3 i reiserfs, wiec troszeczke sie przestraszylem, ze jesli cos przez
przypadek wcisne, to zostane bez mozliwosci odzyskania danych. Jest
jakas mozliwosc, zeby to zrobic? Nie chce mi sie wierzyc, ze odzyskanie
skasowanych danych jest niewykonalne i nie ma do tego zadnych narzedzi.

Z gory dzieki za helpa.

--
"I've got cool waders on my both feet
  I can't jump so high, but I can step into deep shit"

Pozdrawiam
Lukasz Lazarecki

b005t3r w tlen.pl
b005t3r w teges.pl