Tekst dla 7thguard

Andrzej K. Appelt aappelt w neostrada.pl
Śro, 20 Kwi 2005, 23:43:15 CDT

Maciej Chojnacki napisał(a):

>Pod adresem
>
>http://byte.livenet.pl/temp/ubuntu.html
>
>znajdziecie szkic tekstu dla 7thguard.net. Podkreślam: jest to szkic.
>Nie przejmować się układem, stylistyką itpe. To wszystko będzie
>poprawione. Zależy mi przede wszystkim na uwagach merytorycznych.
>
>Przy okazji: czy ktoś może zrobić zdjątko polskiego Menedżera
>aktualizacji w gotowości bojowej, czyli z listą pakietów gotowych do
>akutalizacji?

Nie wiem, czy stwierdzenie, że "Ubuntu nie jest dla początkujących" nie
jest zbyt ostre ;-)
Chodzi mi o to żeby ich nie odstraszyć :-)
Jakoś ostatnio zamiast polecać newbie Auroksa polecam (instaluję) im
Ubuntu. Jedyny krytyczny moment w instalacji to partycjonowanie - ale
akurat to spotkać można w każdej dystrybucji. Fakt faktem to jest Debian
- ale jest tyle narzędzi graficznych...
PS W komentarzach na blogu marcoosa ktoś napisał "Ubuntu jest dla
zaawansowanych, którzy udają, że używają prostego distra"- no coś w tym
jest :-D

Andrzej K. Appelt aappelt w neostrada.pl