sources.list

CoSTa/marsmellow costa w people.pl
Śro, 20 Kwi 2005, 13:46:23 CDT

Dnia środa, 20 kwietnia 2005 18:57, Molot napisał(a):

> RTFM i nie klnij!

proszę - odpowiadaj POD cytowanym listem. i na przyszłość - jeśli piszę, że
"nie chce mi się" i szukam szybkiej porady nie odsyłaj mnie (i to w bardzo
niegrzeczny sposób) do dokumentacji bo tyle to ja wiem, co można wywnioskować
z mojego maila. i jeszcze jedno - moje "do jasnej cholery"  lekko blednie
przy twoim Read That Fucking Manual. więc jeśli już pouczasz mnie w temacie
klnięcia, proszę, stosuj się do tego sam.

--
CoSTa/marsmellow

costa/at/kofeina.net      http://costa.kofeina.net