Ubuntu i686

booster b005t3r w tlen.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 04:35:44 CDT

Molot wrote:
> PPS: Flaga optymalizacji -Os chyba, nie? Wynik powinien być w miarę
> mały (dobre dla hdd i ram'u) oraz możliwie szybki (wg przeczytanych
> przeze mnie materiałów, w tym tego podlinkowanego wcześniej w tym
> wątku, jest O2 i Os są możliwie najszybszymi opcjami gdy chemy dobrać
> coś generalnie dla dużej liczby pakietów)

Tak, -Os to podobno najlepsza generalna optymalizacja. W ogole to
proponuje zastosowac po prostu flagi z tamtego artykulu. Moj kolega
uzywa takich wlasnie flag (zmienione tylko march) dla swojego gentoo i
jak na razie mial jedynie problemy z kompilacja Wine - czepialo sie do
flag dla linkera, po ich wylaczeniu normalnie sie skompilowalo i dzialalo.

--
"I've got cool waders on my both feet
  I can't jump so high, but I can step into deep shit"

Pozdrawiam
Lukasz Lazarecki

b005t3r w tlen.pl
b005t3r w teges.pl