Re: poczulem się jak w windoze : /

Molot molotster w gmail.com
Czw, 14 Kwi 2005, 13:58:51 CDT

> I wladowanie na stale pomoglo?

Wladowanie driverka nvidia na stale do kernela jest ciezkie /
niemozliwe jako ze jest w formie binarnej przez nvidie
rozpowszechniany. Pomogla wymiana kernelka - konkretnie wywalenie
wszystkich innych modulow do kart ktorych nie mialem... Po prostu
zrekompilowalem kernel bez nich (i sporej ilosci innych zbednych
gratow). I poszlo.

some kind of Molot
some kind of monster ;)

jid:molot w mruk.net