Ubuntu i686

Molot molotster w gmail.com
Czw, 14 Kwi 2005, 13:55:50 CDT

oczywiście od "podstawki" zaczniemy... Ale naszym celem jest
przekompilowywanie WSZYSTKICH bazowych ( i universe jeśli się uda :>)
pakietów...

I tak nie dościgniemy Gentoo, gdyż nie zrobimy wersji pod wszystkie
procki itp... Ale jak będziemy w tyle o 1% ( march=i686, optymki pod
durona bo tej galezi brakuje ;> ) to tez jest niezle...

some kind of Molot
some kind of monster ;)

jid:molot w mruk.net
alt mailto:molot w mruk.net