Respozytorium działa

Emil Oppeln-Bronikowski opi w cyb3r.org
Pon, 11 Kwi 2005, 03:17:50 CDT

 Tymczasowo, póki moja maszyna w pracy nie dostanie publicznego IP,
respozytorium dokumentacji Ubuntu oraz innych rzeczy z Ubuntu i naszą
grupą związanych, znajdują się pod następującym adresem:

 svn://bronikowski.art.pl/ubuntu-doc

 Dostęp do odczytu jest anonimowy, commitnąć zmiany mogą tylko osoby z
pełnym kontem. Niestety, nie miałem jeszcze czasu napisać hooków do
serwera, więc logi nie będą wysyłane e-mailem. To mój pierwszy raz,
jeżeli chodzi o administracje Subversion, więc proszę, abyście byli
wyrozumiali. ;-)

 Z innych newsów: ponieważ nie znalazłem Wiki, które podobałoby mi się
od strony kodu, z dniem dzisiejszym rozpoczynam pracę nad naszym własnym
Wiki. Kod będzie dostępny w respozytorium. Dlaczego marnuje czas?
Pomyślałem, że musimy parę rzeczy zintegrować: np. użytkowników SVN-a i
ludzi mogących edytować Wiki. Po co mnożyć hasła? Ludzie znający SQL-a,
PHP, Pythona, HTML, CSS i osoby potrafiące wydusić piksel przy użyciu
The GIMP-a są proszone o asystę. ;-)

--
 Emil Oppeln-Bronikowski, http://opi.pegasos.pl
 It's a race in the maze..