Code of Conduct

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Pią, 8 Kwi 2005, 05:05:40 CDT

Dnia 08-04-2005, pią o godzinie 00:37 +0200, Dominik Zabłotny
napisał(a):

> Formatowanie dodały krasnoludki :P
> NM historia działa jakoś dziwnie, w "recent changes" w ogóle się nie
> dodało. Z ciekawości: zacząłeś edycję przed czy po formatowaniu?

Zaczalem przed i kiedy chcialem zapisac zmiany to wyskoczyl komunikat ze
ktos go jeszcze edytuje i dokonczylem juz po formatowaniu.

--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>