Hoary - to samo: " * Starting hotplug subsystem... " ; ]

Slawek Mikula zorba w silesianet.pl
Czw, 31 Mar 2005, 14:35:27 CST

Dnia 31-03-2005, czw o godzinie 20:24 +0200, booster napisał(a):
> Witam, chociaz ja jestem tu czysto z przypadku, bo Ubuntu prz4estalo mi
> sie podobac jakos tydzien po instalacji, a skoro Ty lubiles sie grzebac
> w tym co masz w systemie, to mozlie, ze bedzie podobnie :) W ogole, to
> miales LFSa? Czy zrobiles z jakiegos distro cos innego? :)
Ubuntu, bo po prostu nie mam juz czasu na grzebanie w systemie, no i
laptop jest doskonale obbsługiwany. A co do wcześniejszej wersji to było
to kiedyś Mandrake bodajze 6.1 i od tego czasu ręczna zabawa z
kompilacją.

pozdrawiam
--
++ Sławomir Mikuła ++ RLU: #207080 ++
++ UIN:35210590 ++ GG:1578130 ++ JID: zorba w jabberpl.org ++