Hoary

Maciej Rozmus maciejrozmus w poczta.onet.pl
Śro, 30 Mar 2005, 03:49:32 CST

Użytkownik Kuba napisał:
> Witam, może trochę będę sprzeczny z trendem Hoarego, który powoli tu
> zapanował ale mam pytanie do osób które przesiadły się z Warty na
> Hoarego - co takiego wielkiego WAM to dało ? Co tak znacznie zmieniło
> się na plus ?
> Nie pytam o ewentualne błędy przy upgradzie, bo to zawsze może wyjść
> (szczególnie jak każdy indywidualnie upgraduje sobie wcześniej system
> małymi kroczkami), ale co takiego jest, że zmusiło WAS do upgrade'u
> oprócz nowszej wersji. Jednym słowem - jak byście przekonali do skoku
> z 4.10 na 5.04 ?

  jeżeli chodzi o to co dostajesz po zainstalowaniu Hoarego to nie ma
żadnych rewolucyjnych zmian - raczej wiele poprawek i dodatków
uprzyjemniających życie.

  Jednym z plusów jest napewno to, że repozytorium dla Hoarego jest
znacznie większe niż dla Warty-ego no i oczywiście wersje programów są
nowsze.

  Reasumując - dostajemy co co tak polubilismy tylko lepsze ;-)

  Maciek