Kierunek: integracja

Emil Oppeln-Bronikowski opi w cyb3r.org
Wto, 29 Mar 2005, 13:42:51 CST

Maciej Chojnacki wrote:

> Co ma się znaleźć w tym wstępie?

  Ja myślę, że jakoś tak (śmiało wal po tym tekście):

  Ubuntu jest systemem operacyjnym którego podstawą jest kernel Linuxa.
System ten wraz z dołączonym do niego oprogramowaniem stawnowi gotowe
rozwiązanie zarówno do zastosowań biurowych, domowych czy też jako serce
serwerów operujących w Intra- i Internecie.

  Opgoramowanie dostępne za darmow w Internecie przechodzi proces
przystosowywania do bezawaryjnego działania z systemem, a wszelkie
groźne błędy zmniejszające bezpieczeństwo danych czy też sieci
użytkownika usuwane są przez developerów <że jakoś bardzo szybko, ucieka
mi cały szereg wyrazów>

  Szkielet systemu przeznaczonego do pracy w biurze i domu stawnoą:

   * GNOME / KDE
   * Firefox (opis)
   * Evolution / KPim
   * GAIM / Kontakt
   * Cośtamjeszcze

  Oprogramowanie serwerowe:

   * Apache2
   * PHP4
   * Python + mod_python
   * MySQL
   * PostreSQL

  System jest rozprowadzany za darmo, na licencji GNU. Dalej trochę
legal-detali. Coś o Code of Conduct.

  Pisane od ręki, możesz rozwalać, dodawać i wyrzucać, ale ja jakoś tak
to widzę. :-)

--
  Emil Oppeln-Bronikowski, http://bronikowski.com
  If you don't live for something, you'll die for nothing.