KDE pod Ubuntu

Shot (Piotr Szotkowski) shot w hot.pl
Wto, 29 Mar 2005, 05:52:43 CST

Witam.

kors4r:

> Jestem nowym użytkownikiem Ubuntu (5 Sędziwy Jeż) i jego gorącym
> zwolennikiem. Niestety preferuję KDE, którego w mojej dystrybucji
> nie ma,

Jeśli faktycznie używasz Hoary'ego, to jest - pakiet kubuntu-desktop.

Jeśli chciałbyś mieć KDE od początku, albo nie chcesz ściągać z netu
poszczególnych pakietów aptitude czy Synaptikiem, to jest Kubuntu:
http://kubuntu.org/

> Mój angielski jest niestety kiepski, więc nei udało mi się znaleźć
> ani na  ubuntulinux.org ani na Distrowatch informacji o tym, kiedy
> pojawi się  kolejna wersja (wiecie coś może na ten temat?).

Hoary w wersji oficjanlnej wyjdzie 6 kwietnia.

> Poza tym, zastanawiam się nad stworzeniem portalu dla polskich
> użytkowników Ubuntu - jakiś cms z artykułami, forum dyskusyjnym,
> FAQ,  manualami. Uważacie, że byłoby to potrzebne/przydatne?

Myślę, że na to pytanie odpiszą Ci osoby
pracujące nad ubuntu.pl i ubunut-pl.org :o)

Pozdrav
-- Shot
--
           One of the advantages of being disorderly is that one is
           constantly making exciting discoveries.   -- A. A. Milne