Ubuntu potrzebuje pomocy

Shot (Piotr Szotkowski) shot w hot.pl
Pią, 25 Mar 2005, 14:59:06 CST

Witam.

Emil Oppeln-Bronikowski:

> Problem, że Debian Installer jest OK.

Tak, mi chodziło jedynie o wykorzystanie Pootle zamiast Rosetty.

> Patche tyczące się stricte Ubuntu (np. sudo) nie są włączone do
> tego .po -- tego właśnie brakuje do release. W każdym razie ja jutro
> przysiąde, dwa mamy już z głowy, bo zrobiłem do piwa (pliki odeśle mi
> Colin jutro, więc gdybyście chcieli jeszcze wyklepać, to trzy polecą
> hurtem).

Ja i tak poczekam do niedzieli co najmniej,
bo mam masę roboty na dziś i na jutro. :o|

Pozdrav
-- Shot
--
      These are the voyages of a Polpak-T packet. Its mission? To explore
      strange, new routes. To seek out new subnets and new organizations.