Ubuntu potrzebuje pomocy

Emil Oppeln-Bronikowski opi w cyb3r.org
Pią, 25 Mar 2005, 14:51:35 CST

Shot (Piotr Szotkowski) wrote:

> Aaa, czyli to skrypt ustawia? Bo myślałem (i tak wynikało z moich
> prób z Rosettą), że to flaga, którą ustawia tłumacz gdy nie jest
> pewien, czy tłumaczenie jest ok.

  Wychodzi na to samo, ja zrozumiałem, że jest to w pewien sposób
automatyzowane.

> Hm, właśnie znów poklikałem trochę po Rosetcie
> i tam chyba większość rzeczy leży. :o|

  Bah.

> debian-installer jest tłumaczony na Pootle[1] -
> może warto w to jakoś wejść, przynajmniej tymczasowo?

  Problem, że Debian Installer jest OK. Patche tyczące się stricte
Ubuntu (np. sudo) nie są włączone do tego .po -- tego właśnie brakuje do
release. W każdym razie ja jutro przysiąde, dwa mamy już z głowy, bo
zrobiłem do piwa (pliki odeśle mi Colin jutro, więc gdybyście chcieli
jeszcze wyklepać, to trzy polecą hurtem).

--
  Emil Oppeln-Bronikowski, http://bronikowski.com
  If you don't live for something, you'll die for nothing.