Ubuntu potrzebuje pomocy

Shot (Piotr Szotkowski) shot w hot.pl
Pią, 25 Mar 2005, 14:48:39 CST

Witam.

Emil Oppeln-Bronikowski:

> Fuzzy, to takie tłumaczenie, gdzie skrypt
> myśli, że autor, że tak powiem, zjebnął.

Aaa, czyli to skrypt ustawia? Bo myślałem (i tak wynikało z moich
prób z Rosettą), że to flaga, którą ustawia tłumacz gdy nie jest
pewien, czy tłumaczenie jest ok.

> Ale to jest cholernie zepsuty pomysł. Z Colinem ciągle macham plikami,
> bo on nie zna polskiego, i muszę coś poprawiać, albo kodowanie
> się zepsuje (wycinam z ISO-8859-1, wklejam do Thunderbirda, czasem
> głupieje). Ja bym ponaciskał ludzi od Rosetty. Może pociągne źródła
> i sam zerkne.

No tak, tylko że mamy trochę mało czasu. Nie wiem do kiedy trzeba
wysłać plik .po do Colina, żeby dał radę tafić do Hoary'ego, ale
jeśli premiera jest planowana na 6 kwietnia...

Hm, właśnie znów poklikałem trochę po Rosetcie
i tam chyba większość rzeczy leży. :o|

debian-installer jest tłumaczony na Pootle[1] -
może warto w to jakoś wejść, przynajmniej tymczasowo?

[1] http://pootle.wordforge.org/

Pozdrav
-- Shot
--