Ubuntu potrzebuje pomocy

Shot (Piotr Szotkowski) shot w hot.pl
Pią, 25 Mar 2005, 13:15:28 CST

Witam.

Emil Oppeln-Bronikowski:

>  http://people.ubuntu.com/~cjwatson/installer-po/pl.po
>
> Trzeba będzie trochę uaktualnić pliki z tłumaczeniami. Debianowe
> tłumaczenia nie obejmują dodatków z Ubuntu. Ja już przebiłem się
> przez base-install i shadow-po.
>
> Nie wiem, czy jedna osoba się podejmie tej pracy, czy też trzeba
> będzie  wymyślić jakąś metodologie współpracy. Np. wyciągne
> wszystkie niegotowe stringi i postne tu.
>
>  Czekam na reakcjonen. ;-)

Hm, no tak, miałem to zrobić i nie wyszło (życie). :o(

Trzeba by to jakoś skoordynować - dobrze rozumiem, że to się tłumaczy
tak-po-prostu (jeszcze nie zdarzyło mi się pliku .po dotykać)?

A może dałoby się to do Rosetty? Tylko że ona
podobno ostatnio częściej leży niż stoi. :o|

Pozdrav
-- Shot (zacznijmy od zmiany "kard PC" na "kart PC", bo mnie to trafia)
--
      [Installing Debian] was a real pleasure, reminded me of my old days
      with my Commodore 64 and later Amiga time. Linux is a fun chaos