A to tak fajnie chodzic w dziurawych ciuchach? --- pytanie

Wit Wilinski wit.wilinski w gmail.com
Pią, 4 Mar 2005, 11:38:13 CST

On Friday 04 March 2005 17:54, booster wrote:

> Szczerze mowiac, to chyab mozna, bo jakos raz mi sie nawet udalo -
> tak lamersko powiem, ze pod F7 mialem odpalona jedna sesje X-ow, a
> pod F8 druga :) Moze mi ktos powiedziec jak to sie zrobilo?
2 menedzerow okien uruchomic sie NIE DA (chyba ze w programie jest
straszliwy blad...;) Co do tego, o czym pisales, nie uruchomily Ci sie
2 WM, ale 2 serwery X. A to juz zupelnie inna bajka.

--
...[ GPG: 42E0E872 ]....[ JID: madman w chrome.pl ]...