A to tak fajnie chodzic w dziurawych ciuchach? (bylo: Dlaczego wszyscy nosimy inne ubranie)

booster b005t3r w tlen.pl
Śro, 2 Mar 2005, 14:43:54 CST

> sorry za wtręt ale nie mogłem się powstrzymać - sympatycznie się tę
> waszą wymianę poglądów czyta ale tu już lekko przesadziłeś. akurat jak
> rzadko w całej tej paplaninie przerzucacie się panowie racjami raczej
> w kulturalny sposób, bez zacietrzewienia czy innych podobnych
> wynalazków. jakoś nie dostrzegłem w wypowiedziach twoich rozmówców
> choćby cienia spięcia :)

Heh, ja generalnie raczej przeginam :) ale przynajmniej moje wypowiedzi
nie przechodza bez echa :) Mialem wrazenie, ze Panowie Wilinski i
Bronikowski sie oberazili za moje poglady, ale jak drugi raz
przeczytalem mejle, to faktycznie raczej mnie ponioslo. Sorry, jestem
dzis po calym dniu jezdzenia miedzy moja wioska rodzinan a Bialymstokiem
i juz nie wszystko wydaje mi sie tym, czym jest w rzeczywistosci :)

> btw - w dużej mierze się z tobą zgadzam. raz czy dwa spróbowałem
> czegoś innego niż kde czy gnome i po prostu dla linuksowego laika,
> którym jestem, jest to "nieprzysiadalne". za dużo grzebania. dla
> takich jak ja powinno wszystko biegać "od kopa" a całość trzymać w
> miarę spójną linię wizualną i użytkową. nie znaczy to jednak, że dla
> kogoś innego takie środowisko nie jest jak znalazł. proszę tego kogoś
> bardzo, niech używa i na zdrowie mu to wychodzi. dla każdego co kto
> lubi. to mnie się podoba w całej tej linuksowej idei.

No prosze - sojusznik, a juz sie balem, ze jestem sam :) Jakby jednak
Wilinski i Bronikowski chcieli mi dokopac po szkole, to idziesz ze mna :D

A jeszcze mam pytanie o icewm. To jest cos takiego jak fluxbox - tylko
rysuje okienka i na tym sie zabawa konczy? Do przegladania plikow musze
juz miec cos innego? Da sie zmapowac jakies typy plikow pod konkretne
programy? Da sie tego w ogole uzywac? :)

--
"I've got cool waders on my both feet
  I can't jump so high, but I can step into deep shit"

Pozdrawiam
Lukasz Lazarecki

b005t3r w tlen.pl
b005t3r w teges.pl