gnome, metacity; nautilus wlacza sie ponizej innych okien

Piotr J. jaworek w poczta.onet.pl
Śro, 2 Mar 2005, 03:42:47 CST

A dla początkujących można prosić o parę słów wyjaśnienia, kto zacz ten Ion
i jak zacząć z nim przygodę?
jaworek

-----Original Message-----
From: ubuntu-pl-bounces w lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-pl-bounces w lists.ubuntu.com] On Behalf Of Emil
Oppeln-Bronikowski
Sent: Wednesday, March 02, 2005 10:38 AM
To: Polska lista dyskusyjna użytkowników Ubuntu
Subject: Re: gnome, metacity; nautilus wlacza sie ponizej innych okien

On śro, 2005-03-02 at 10:33 +0100, Leszek Tarkowski wrote:

>Ja pracuję pod gnomem w stylu ion'a

 To tak jak ja, na każdym WM. Poza tym, kto nie próbował ION-a, a lubi
maksymalną efektywność w pracy, powinien spróbować. Ja jestem w nim
zakochany od roku. :-)

--
 Emil Oppen-Bronikowski, http://bronikowski.com  http://TPnets.com | Complex
Solution for Business  IHC{0.25:10/0.25:10} We care each other, We kill each