gnome, metacity; nautilus wlacza sie ponizej innych okien

Leszek Tarkowski leszek.tarkowski w gmail.com
Śro, 2 Mar 2005, 03:33:18 CST

To jest bug w metacity
Ale zdaje się że już załatany w paczkach z wczoraj :) - chyba że się
mylę. Ja pracuję pod gnomem w stylu ion'a - jedna aplikacja na jeden
pulpit więc mi to nie przeszkadzało

Leszek Tarkowski
tel. +48 660 861 401