sudoers NOPASSWD

es_uomikim es_uomikim w op.pl
Nie, 27 Lut 2005, 04:11:07 CST

Cześć,

mam drobny problem z NOPASSWD w sudoers,
dodałem do "programów startowych" w "sesjach" Firestartera ale wpsywanie
hasla przy każdym starcie systemu jest niezbyt wygodne wiec ustawiłem w
sudoers na NOPASSWD,
za pierwszym razem edytowałem ten plik 'zwyklym' gedit'em, wszystko
działało pare razy i potem znowu musialem wpisywac hasło,
edytowałem jeszcze raz za pomocą visudo i teraz czasami rzeczywiscie nie
musze wpisywać hasła ale zazwyczaj musze...

czy ktos z was ma moze jakiś sugestie o co może chodzić ?

pozdrawiam,