niewykryta myszka

Wit Wiliński madman w linux.bydg.org
Czw, 24 Lut 2005, 12:42:31 CST

On Thu, 24 Feb 2005 19:31:42 +0100
Michal Wloch <michuw w poczta.fm> wrote:

> Witam!
>
> Jestem nowym u___rz___ytkownikiem ubuntu. zainstalowalem go sobie na 2
> komputerze
Widac, ze spell-checker tez sie nie zainstalowal ;)

> Dodam, ze ubuntu zainstalowalem na Celeron 366, myszka jest na com.
Wystarczy poprawic konfiguracje myszki, zeby korzystala z portu RS.
Recznie:
w pliku /etc/X11/XF86Config (badz xorg.conf) w sekcji Mouse:
Option	"Protocol" "Microsoft"
Option	"Device" "/dev/ttyS0"

ttyS0 to zwykle port COM1 w BIOS'ie
ttyS0 - COM2

Mozna tez uzyc graficznego konfiguratora, jednak nigdy go nie uzywalem,
wiec nie moge nic poradzic ;)

--
...[ GPG: 42E0E872 ]....[ JID: madman w chrome.pl ]...