Instalacja Open office 1.1.4ux.pl

Wit Wiliński madman w linux.bydg.org
Śro, 23 Lut 2005, 14:13:12 CST

On Wed, 23 Feb 2005 20:53:49 +0100
jaworek <jaworek w poczta.onet.pl> wrote:

> 1. Nie dokonał żadnych wpisów w menu (pomimo zaznaczenia podczas
> instalacji odpowiednich opcji).
Uzywales graficznego instalatora? Jak tak, to pewnie wgral je do innego
katalogu
- wystarczy znalezc i przeniesc :)

> 2. Co gorsza, czcionki w programie są zupełnie nieczytelne (małe i
> rozciągnięte).
> Co zrobiłem źle? Zaznaczam, że mam zainstalowane fonty-biznet i
> problem z czcionkami występuje tylko w OO.
>
> jaworek

OOo nie potrzebuje fontow biznet - nie korzysta tez z Xft ani pango.
Ma wlasny system fontow oparty o freetype. Tak wiec, powinienes dodac w
konfiguracji Xservera katalogi z PLczcionkami (np. arial, courier,
times...)

--
...[ GPG: 42E0E872 ]....[ JID: madman w chrome.pl ]...