Apache + PHP + ...

Emil Oppeln-Bronikowski e.bronikowski w tpnets.com
Śro, 23 Lut 2005, 01:18:51 CST

On śro, 2005-02-23 at 06:38 +0100, PABB wrote:

>1. Czy komuś z Was udało się zainstalować trio Apache2/PHP4/MySQL po
>Hoarym wykorzystując apt-get ???

 Tak. Ale widocznie miałem to szczęście, że nie trafiłem na jakąś
aktualizacje. Spróbuj może podnieść serwer z jakiegoś Array-a.

>2. Czy jest jakaś szansa na "graficzną" zmianę rozdzielczości i
>odświeżania pod xorg z zainstalowanymi sterownikami ati (fglrx) ???

 Jest takie coś w ustawieniach.

--
 Emil Oppen-Bronikowski, rather be dead than cool
 http://TPnets.com | Complex Solution for Business