Powolna grafa

Maciej Rozmus maciejrozmus w poczta.onet.pl
Pon, 14 Lut 2005, 05:20:05 CST

Użytkownik booster napisał:

> [...]
> lub przeniesione z katalogu Incoming ("Przychodzące").
>
> Ponieważ zażądałeś/łaś tylko jednej operacji, jest bardzo prawdopodobne, że
> danego pakietu po prostu nie da się zainstalować i należy zgłosić w nim
> błąd.
> Następujące informacje mogą pomóc rozpoznać sytuację:
>
> Następujące pakiety mają niespełnione zależności:
>   mozilla-firefox: Wymaga: libgnomevfs2-0 (>= 2.9.90) ale 2.8.2-0ubuntu1
> ma zostać zainstalowany
> E: Pakiety są błędne
>
> sources.list wyglada tak (rozne rzeczy dodalem z manuala na polish wiki):

<ciach>

> ## beware: this can break your warty installation if not pinned properly!
> [...]

  Witam!

  Najwyraźniej firefox wymaga pakiedu libgnomefs z hoarego a że masz w
preferencjach "pinowanie" więc apt-get ci go "dobrowolnie" nie
zainstaluje. Z jednej strony można go oczywiście zmusić do tego ale
proponuję raczej zainstalowac Firefoxa z Warty-backports - nie wrzeszczy
tak o zależności.

  Maciek