Powolna grafa

Wit Wiliński madman w linux.bydg.org
Nie, 13 Lut 2005, 12:22:31 CST

On Sun, 13 Feb 2005 17:48:39 +0100
booster <b005t3r w tlen.pl> wrote:

> Dolaczam, chyba o to chodzilo.

ok - wydaje mi sie, ze skoro uzywasz modulow nvidii, DRI nie jest juz
potrzebne
moze sprobujesz wywalic z XF86Config wpis Load "dri" i byc moze rowniez
Load "glx"
Nie wiem tez, czy nie powoduja tego te opcje:
(**) NVIDIA(0): Option "NvAGP" "1"
(**) NVIDIA(0): Option "RenderAccel" "true"

Osobiscie mam ati, na driverach DRI, wiec o nvidii moge tylko zgadywac
;)
--
. Registered Linux User #164764  ...::... Registered BLUG Member #0032 .
...   http://www.madman.2ya.com    ....     JID: madman w chrome.pl    ...