Powolna grafa

booster b005t3r w tlen.pl
Nie, 13 Lut 2005, 10:04:19 CST

> Najprawdopodobniej cos nie tak z driverem od karty grafiki i nie dziala
> XV
> (odpowiedzialne za bajery typu skalowanie, osd...) i openGL/DRI
> (gierki).
>
> Jesli to karta NVidii, trzeba zainstalowac drivery producenta. Jezeli
> ATI,
> wystarczy sciagnac snapshota z dri.freedesktop.org, podmienic pliki w
> /usr/X11R6 na nowsze i skompilowac modul jadra (rowniez w komplecie;)

Zapomnialem dodac, ze drivery nvidi zainstalowalem ta, jak radza tutaj:
http://dhost.info/byte/ubuntu.html#installnvidiadriver
+ pominiecie loga + zwiekszanie osiagow (nie wiem w sumie co daje to
ostatnie, bo nigdy nie robilem, ale czy to moze byc ten problem?).

--
"I've got cool waders on my both feet
  I can't jump so high, but I can step into deep shit"

Pozdrawiam
Lukasz Lazarecki

b005t3r w tlen.pl
b005t3r w teges.pl