ŚĆŹ

es_uomikim es_uomikim w op.pl
Sob, 12 Lut 2005, 06:52:39 CST

to bedzie Rodpowiedź na wszystie Re: na raz : )
dzięki za pomoc : )

to tak:

Używam Wartiego,
rzeczywiście chodzi o kolejność używania klawiszy; najpierw `Alt' potem
`Shift' i TYLKO jeżeli używa się prewgo `Alt' --- hmm....samemu dosc
trudno sie domyślić....to chbya rzeczywiście bug ?

pozdrawiam,

Hej.

es_uomikim:

> albo nic albo "S" zamiast "Ś" itd gdyby
> to było takie banalne bym nie pytał ; )

Porada, wbrew pozorom, sensowna; w przypadku Debiana było (jest?)
tak, że wciskanie w kolejności alt+shift+s nie działało, a w kolejności
shift+alt+s działało (albo odwrotnie). Warto tak czy siak sprawdzić,
czy to nie ten sam problem.

Pozdrav
-- Shot
--
               > Jak działa Internet - chodzi mi o technologie!
               TCP/IP!! Różne media! miedź! światłowód! i inne!
                      -- Marek Gabryś i DooMiniK, chip.internet
========================= http://shot.pl/wycinki/ === http://shot.pl/1/125/ ===