ŚĆŹ itd

Shot (Piotr Szotkowski) shot w hot.pl
Pią, 11 Lut 2005, 06:54:12 CST

Hej.

es_uomikim:

> windowsowskie przyzwyczajenie do wspawiania dużych polskich
> liter przez Alt+Shift nie daje żadnych rezultatów...

W Debianowych X-ach był problem, który rozwiązywało się,
uwaga, przez stworzenie sobie pliku ~/.modmap z linijką

keysym ISO_Level3_Shift = ISO_Level3_Shift ISO_Level3_Shift

i następnie dopisanie wywołania
/usr/bin/X11/xmodmap /home/shot/.modmap
do sesji (zamiast shot należy oczywiście wstawić sobie swojego usera).

(Ja .modmap używam dodatkowo do wprowadzania sobie z klawiatury
cudzysłowów drukarskich, pauzy, półpauzy, wielokropka itp., ale
to nieistotne).

Używasz Warty'ego czy Hoary'ego? Jeśli ten bug jest ciągle w Hoarym,
to dobrze byłoby zgłosić to do Bugzilli - ja nie mam jak tego teraz
sprawdzić. :o|

Pozdrav
-- Shot
--
            My taxes went to Iraq and all I got was this lousy sig.
========================= http://shot.pl/wycinki/ === http://shot.pl/1/125/ ===